پیام قدردانی استاندارچهارمحال و بختیاری:

دوم اسفند تجلی حضور حماسی بزرگ ملت بود

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را حماسه بزرگی دیگر دانست.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۷۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار با صدور پیامی از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم شریف در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل منتشر شده است:

دوم اسفند ماه سال ۹۸ تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان چهارمحال و بختیاری نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه ساز شدند.

ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور استان، بار دیگر با مشارکت خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه بزرگ دیگری آفریدند و به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده وبه آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمود‌های مقام معظم رهبری پایبند بوده و تهدید‌ها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

اینجانب با تبریک به مردم شریف و قدرشناس استان چهارمحال و بختیاری، از کلیه عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی و همه‌ی دست اندکاران انتخابات به ویژه صداوسیما و اصحاب رسانه که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار