کاروان راهیان نور دانش آموزان نیکشهری به اردوی راهیان نور اعزام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و مدون فرهنگ ایثار و شهادت و بسیجی مخلص را در بین نسل جوان ترویج داد.
کد خبر: ۹۲۲۰۲۵۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
سرهنگ پاسدار علی اکبر صفوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی گفت: تعداد یک دستگاه اتوبوس ویژه دانش آموزان بسیجی پسر مقطع دوم متوسطه نیکشهری عازم مناطق جنگی دوران هشت سال دفاع مقدس شد.

وی هدف از این اعزام را تببین زندگی شهدا و اهداف شهدا برشمرد و افزود: شهدا از جان و مالشان گذشتند تا به عندالله وجهه الله برسند و امنیت و انقلاب اسلامی را به ماهدیه دادند.

سرهنگ صفوی ادامه داد: امروز بیش از پیش نسل جوان ما نیازمند فرهنگ شهید و شهادت است و مشاهده می کنیم که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بیکار ننشسته اند و همواره در فضای مجازی دنبال یارگیری از نسل جوان هستنفد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تصریح کرد: باید با برنامه ریزی دقیق و مدون فرهنگ ایثار و شهادت و بسیجی مخلص را در بین نسل جوان ترویج داد و این امر مهم در دستور کار بسیج دانش آموزی ناحیه نیکشهر قرار دارد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: تعداد 45 دانش آموز بسیجی به مدت یک هفته به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام و در این سفر معنوی از المانهای شهدای هویزه، شلمچه، فکه، طلائیه، اروند کنار، مسجد خرمشهر بازدید خواهند کرد.
ارسال نظرات