به همت لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم گردان تکاور مقداد

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم گردان تکاور مقداد لشکر 27 حضرت محمد رسول الله( ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۳۷۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم گردان تکاور مقداد لشکر 27 حضرت محمد رسول الله( ص) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی، حضرت فاطمه زهرا(س) را فدایی ولایت نامید و خاطرنشان کرد: حضرت زهرا( س) تماما خود را وقف ولایت نمود. و در این راه ظالمانه و ناجوانمردانه به شهادت رسید. پشت درب و دیوار قرار گرفت و فرزندش سقط شد ولی لحظه ای از راهش منحرف نشد.

وی شهدا را مایه ی افتخار ملت ایران دانست و افزود: خدا را شاکریم که امروز محفل شهدایی ما مزین به حضور پدران شهدای مظلوم مدافع است. این شهیدان جان خود را فدایی عقیله ی بنی هاشم حضرت زینب(س) کردند و این آسایش و آرامش ما مرهون فداکاری این شهیدان است.

حاج علی ذاکر حسینی پدر شهید جاوید الاثر مدافع مهدی ذاکر حسینی نیز در این مراسم افزود: من وقتی می بینیم که دوستان مهدی این طور در فراق او و دیگر شهدای مدافع حرم لشکر 27 اشک می ریزند مصمم تر می شویم و خوشحالیم که فرزندان ما در این راه به آرزوی دیرینه ی خود که همانا شهادت بود رسیدند.

حاج علی ذاکر حسینی ادامه داد: تا می توانید پشتیبان ولایت فقیه باشید و در این راه ثابت قدم باشید که این راه سعادت ابدی را در پی خواهد داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم از پدر شهیدان مدافع حرم احمد گودرزی، سید احسان میرسیار، مهدی ذاکر حسینی و میثم نجفی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات