فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی با تقدیر از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی به نماینده منتخب شهرستان های شاهرود و میامی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۶۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
پیام تقدیر فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از مردم برای حضور در انتخاباتبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در پیامی ضمن تقدیر از مردم فهمیم شهرستان‌های شاهرود و میامی از حضور پرشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به نماینده منتخب تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲ اسفند ۹۸ با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم شهرستان‌های شاهرود و میامی در پای صندوق‌های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین تبدیل شد.
ایرانیان سرافراز و حماسه ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.
روسفیدی ملت بزرگ ما در این انتخابات نعمتی است که سپاس بی کران می‌طلبد؛ لذا با خضوع و خشوع شاکر و سپاسگزار نعمت‌های او بوده و ان شاء الله خواهیم بود.
حال که سرمایه اعتماد مردم عزیز شهرستان‌های شاهرود و میامی که به حق یک امانت الهی است بر دوش منتخب مردم دکتر علی اصغر خانی قرار گرفته است، ضمن تبریک صمیمانه، از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت ایشان را در راه دشواری که در پیش دارید آرزومندیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون وی را خواستاریم.

محمد خوشقدم
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شاهرود

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها