فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر:

مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات مهر تایید بر جمهوریت انقلاب اسلامی بود

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر گفت که مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات مهر تایید بر جمهوریت انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۹۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر از حضور پرشور و آگاهانه مردم پای صندوق های رای  با صدور پیامی قدردانی کرد.متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم شهرستان قائم‌شهر سلام علیکم

باردیگر با حضور آگاهانه و پرشور خود حماسه‌ای دیگر آفریدید و با حضور در پای صندوق های رای توانستید پاسخی قاطعانه به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدهید.

در این ۴۱ سال انقلاب اسلامی دشمن نقشه‌های متفاوتی را پای ریزی کرد تا ملت شریف ایران پای صندوق‌های رای نیایند تا در آینده‌سازی خود تصمیم نگیرند ولی هربار شما مردم فهیم با حضور پرشور و حماسی پاسخی دندان شکن به آن‌ها دادید.

امسال نیز علی رغم تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی و گلایه‌های به حق، با بصیرت بالای خود پای صندوق های رای آمدید و با مشارکت آگاهانه خود مهر تایید بر جمهوریت انقلاب اسلامی زدید.

بنده به نوبه خودم ضمن قدردانی از همه‌ی داوطلبینی که برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند تا تنور انتخابات داغ‌تر شود از مردم شهرستان قائم‌شهر نیز تقدیر و تشکر می‌کنم که با حضور در شعب اخذ رای توانستند حماسه‌ای دیگر رقم بزنند.

در پایان نیز برای دو منتخب مردم آقایان کیوان مرادیان و کمال علیپور آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند با اقدامی جهادی پاسخ اعتماد مردم حوزه انتخابیه را بدهند.

و من الله توفیق
سرهنگ پاسدار حسین علیزاده
فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار