خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه ضمن دیدار با نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های شاهرود و میامی، پیام تبریک فرمانده سپاه استان را به وی تسلیم نمودند.
کد خبر: ۹۲۲۰۵۴۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و جمعی از کارکنان این نهاد مقدس با حضور در دفتر نماینده منتخب شهرستان‌های شاهرود و میامی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک این انتخاب، پیام تبریک فرمانده سپاه استان سمنان به نماینده منتخب مردم این شهرستان‌ها را به وی تقدیم نمودند.
سرهنگ پاسدارمحمد خوشقدم در این دیدار با تبریک انتخاب دکتر علی اصغر خانی به عنوان نماینده مجلس شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر خدمت گذاری به مردم و کمک به حل مشکلات آنان توسط مجلس ابراز امیدواری کرد این مجلس با حضور نیرو‌های انقلابی و جهادی بتوانند مشکلات و موانع مردم در موضوعات معیشتی و اقتصادی را حل و فصل نماید.
وی بر اعلام آمادگی سپاه و بسیج در راستای کمک به حل مشکلات شهرستان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.
دکتر علی اصغر خانی نیز در این دیدار با تشکر از حضور فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه از خداوند خواستاریم تا بتوانیم اعتماد مردم را به خوبی پاسداشته و در راستای حل مشکلات آنان تلاش کنیم تصریح کرد: تلاش ما از ابتدای ورود به عرصه انتخابات کمک به حل و فصل مشکلات مردم بوده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و ما خود را همچنان سرباز نظام و انقلاب و ولایت می‌دانیم و در این راستا تمام توان خود را خواهیم گذاشت.
لازم به ذکر است دکتر علی اصغر خانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، با کسب ۳۴۰۸۳ رای از کل ۱۰۰۵۳۱ رای ماخوده و ۳۶/۵ ٪ آرا به عنوان نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم انتخاب شد.
وی از سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس است که در سپتاه پاسداران انقلاب اسلامی ۳۳ سال خدمت کرده و چند سال نیز در دوران شهرداری قالیباف شهردار منطقه ۱۱ تهران بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها