حجت الاسلام سید محسن حسینیان، در دیدار با خانواده شهید صفدر خالدی، گفت: همه ما در قبال جامعه و خون شهدا و رهبر و انقلابمان مسئول هستیم.
کد خبر: ۹۲۲۰۵۶۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛مسئولین نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت عشایری استان با حضور در منزل شهید صفدر خالدی، به مقام والای اسوه های صبر و استقامت ادای احترام کردند.

حجت الاسلام سید محسن حسینیان در این دیدار، ضمن دلجوی از مادر و برادر شهید صفدر خالدی، اظهار کرد: عزت و عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی که در نتیجه ی پیگیری و تلاش در جهت رسیدن به یک هدف بزرگ جهانی، انسانی و الهی به دست آمده، از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با ایثارگری ها، فداکاری ها، شهادت ها، خون دل خوردن ها، رنج ها، اضطراب ها و ناراحتی های بیشماری به نتیجه رسید و بایدبدانیم که ما در قبال جامعه و خون شهدا و رهبر و انقلابمان مسئول هستیم.

 حسینیان بیان داشت: اگر سایر دستاوردهای قابل توجه مادی را در حوزه های مختلف با لحاظ شرایط پر از تهدید و تحریم و ترور و جنگ سخت و نرم دوران چهل و یک ساله انقلاب با دوران فراغت و ارتباط صمیمانه با دول استکباری کنار هم بگذاریم؛ باز هم همین یک دستاورد کافیست که تا پای جان در راه تحقق اهداف این نظام بایستیم؛ ولی باید  توجه داشته باشیم که هر چه انقلاب در این مسیر جلوتر می رود دشمنی های استکبار بیشتر و پیچیده تر شده و حفظ و حراست از انقلاب اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: سركشی و خدمت به خانواده های شهيدان و ايثارگران باعث روحیه و افتخاری برای خدمتگزاران و مسئولین است.

گفتنی است؛ شهید صفدر خالدی فرزند مراد در دوازدهم دی ماه 1342 در خانواده ای مذهبی و متدین در روستای زیرآب سردشت از توابع شهرستان لردگان استان چهارمحال وبختیاری به دنیا آمد.

این شهید عزیز، در مورخه 18/مهرماه /67 به خدمت مقدس سربازی اعزام و پس از اتمام دوره آموزشی نظامی به جبهه آبادان اعزام گردید و در مورخه 16/فروردین/68 به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهر وی در گلستان شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات