مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: توسعه مشارکت در دستور کار این دستگاه است و باید از توان همه دستگاه‌های اجرایی در مدارس استفاده کرد.
کد خبر: ۹۲۲۰۶۶۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علیرضا نخعی  امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد اظهار داشت: اگر بخواهیم تصویر زیبای آینده لرستان سرافراز را به نظاره بنشینیم کافی است به وضعیت حال مدارس لرستان بنگریم و در این راستا داز مدیران قبلی آموزش و پرورش لرستان قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه هرآنچه به حق در وصف مردم لرستان گفته شد در استان سیستان و بلوچستان هم وجود دارد و حس یکانگی دارم بیان کرد: امیدواریم مسیر مدیران قبلی آموزش و پرورش لرستان را ادامه دهم.

 مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه توسعه مشارکت در دستور کار است و باید از توان همه در مدارس استفاده کرد گفت: بذر توسعه در جامعه در مدارس کاشته می‌شود و باید در مدرسه سرمایه گذاری کرد.

وی اضافه کرد: مدارس در لرستان کانون مهارت شده و این موضوع بسیار ستودنی است  و دانش آموزان در کنار آموزش‌های نظری باید فرهنگ کار را فرا بگیرند و امیدواریم مسیر روشن را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات