خبرهای داغ:

اعلام اسامی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس

سید امین جواهری دبیر بخش فیلم کوتاه پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس تهران بزرگ با بیان اینکه ۳۵۰ اثر به بخش فیلم کوتاه این جشنواره ارسال شده است گفت: ۲۵ اثر مربوط به بخش انیمیشن، ۳۰ اثر نماهنگ، ۵۰ اثر مستند و ۲۴۵ اثر در بخش داستانی بوده است.
کد خبر: ۹۲۲۰۷۲۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید امین جواهری دبیر بخش فیلم کوتاه پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس تهران بزرگ با بیان اینکه ۳۵۰ اثر به بخش فیلم کوتاه این جشنواره ارسال شده است گفت: ۲۵ اثر مربوط به بخش انیمیشن، ۳۰ اثر نماهنگ، ۵۰ اثر مستند و ۲۴۵ اثر در بخش داستانی بوده است.


وی با اشاره به حضور چهره‌های مطرح عرصه سینما از جمله جهانگیر الماسی، انسیه شاه حسینی، محمدرضا قائدی، حمیدرضا نوروزی و احسان واثقی به عنوان هیات انتخاب این جشنواره از رضایت این اساتید نسبت به سطح آثار دریافتی خبرداد و افزود: از بین آثار راه یافته به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد ۲۲ اثر داستانی، ۵ مستند، ۵ انیمیشن و ۵ نماهنگ در بخش مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.
همچنین ۱۹ اثر نیز در بخش جنبی به نمایش درمی آیند.
جواهری با توجه به اکران آثار برگزیده و جنبی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در دبیرخانه جشنواره بنا داریم طی روزهای ۸ و ۹ اسفند ماه این آثار منتخب را در سالن ایران فرهنگستان هنر ویژه علاقه مندان و دانشجویان اکران کنیم.

دبیر بخش فیلم جشنواره ققنوس در خصوص جوایز برگزیدگان اضافه کرد به زودی جلسات هیات داوران بخش فیلم کوتاه مشخص و در این بین به دو اثر داستانی جایزه بهترین فیلم اول و بهترین فیلم دوم اهدا خواهد شد.
همچنین جایزه ویژه هیات داوران به اثر منتخب و در بین جوایز می توان به بهترین بازیگر مرد ، بهترین بازیگر زن، بهترین مستند، بهترین نماهنگ و بهترین پویانمایی نیز اشاره کرد.
وی در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی هنری رشته فیلمسازی از جمله کارگاه بازیگری با حضور جهانگیر الماسی بیان داشت: افتتاحیه بخش اکران فیلم های برگزیده با رونمایی و نمایش فیلم داستانی "زندگی در شماره ها" به طور رسمی آغاز به کار خواهد نمود.
در پایان خاطر نشان می گردد دانشجویان و علاقمندان جهت دریافت بلیت‌های اکران بخش مسابقه می توانند به دانشگاه های خود مراجعه نمایند.

گفتنی است پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس تهران بزرگ به دبیرکلی مهرداد توکلی از ۸ تا ۱۰ اسفندماه ۹۸ در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها