حجت الا سلام کریمی تبار ، بیان کرد: دشمنان نظام ، از راه های مختلف تلاش دارند کشور را از مسیررشد وبالندگی خارج کنند و با استفاده از قدرت رسانه و فضای مجازی به دنبال دو دستگی در جامعه و فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی هستند تا بلکه بتوانند حضور مردم را در راهپیمایی ها و انتخابات و غیره کم رنگ کنند.
کد خبر: ۹۲۲۰۷۶۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الا سلام کریمی تبار ، نماینده ولی فقیه در استان ایلام ، بمناسبت بزرگداشت خواجه نصر الدین طوسی و روز مهندس ، در جمع مهندسین بسیجی استان ، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در طول 40 سال انقلاب اسلامی در تمام زمینه ها بخصوص علم و صنعت پیشرفت چشمگیری داشته است که موفقیت های زیادی نصیب نظام شده است.

وی بیان کرد: دشمنان نظام ، از راه های مختلف تلاش دارند کشور را از مسیررشد وبالندگی خارج کنند و با استفاده از قدرت رسانه و فضای مجازی به دنبال دو دستگی در جامعه و فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی  هستند تا بلکه بتوانند حضور مردم را در راهپیمایی ها و انتخابات و غیره کم رنگ کنند.  

حجت الا سلام کریمی تبار ، اظهار کرد: در چند روز اخیر بحث بیماری کرونا و شایعات پیرامون آن در داخل جامعه ، توسط دشمنان به گونه ای تنظیم شد ، که مردم دچار ترس و اضطراب شوند و این در حالی است که عوارض این ویروس به مراتب کمتر از آنفولانزا است ولی دشمنان به گونه ای وانمود کردند که ترس زیادی در جامعه حاکم شد.

وی ابراز کرد: رسانه های خارجی در مورد ویروس کرونا قبل از انتخابات موجی از هراس و ترس را در بین مردم انتشار دادند تا حجم مشارکت در این همه پرسی کاهش یابد در حالیکه باز هم مردم در انتخابات شرکت کردند.

حجت الا سلام کریمی تبار گفت: الان محور مباحث خود را بر روی تعطیلی اجتماعات و مناسک مهم دینی از جمله آیین اعتکاف و نما زجمعه متمرکز کرده اند و تمام تلاش آنها خالی شدن مساجد از مردم است کاری که سال ها با شیوه های مختلف نتوانستند انجام دهند اکنون به بهانه شیوع بیماری کرونا در صدد انجام آن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: نباید برخی ها در داخل به این موج سواری دشمنان دامن بزنند در حالی که مرگ و میر امری طبیعی است و می توان با پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی از بیماری کرونا هم عبور کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار