خبرهای داغ:
نماینده منتخب مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور مردم استان در انتخابات گفت: مردم استان با آگاهی سرشار و روحیه جهادی و انقلابی در انتخابات حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۲۲۰۷۹۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله غلامرضا فیاضی در دیدار با فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به این‌که حضور در این استان افتخار است، گفت: حضور در این استان افتخار است که در جوار میزبانان زائران امام هشتم علیه‌السلام هستیم و تبریک عرض می‌کنم به مردم استان  بابت این آگاهی سرشار و روحیه جهادی و انقلابی که در مردم این منطقه موج میزند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر وجود استعدادهای درخشان در استان تصریح کرد: تشکر می‌کنم از اعتمادی که به این حقیر کردند و من را شایسته این دیدند که برای این مسئولیت مهم انتخاب کنند و امیدوارم همه آنانی که در انتخابات شرکت کرده‌اند و همه مردم استان که تحت ولای ولی خدای متعال زندگی می‌کنند همواره در همه اهداف الهی و ملی موفق باشند.

سردار ابوالقاسم چمن نیز در ابتدای این دیدار از ۳ هزار شهید استان خبر داد و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در خراسان شمالی همچون سراسر کشور و بر اساس وظایف تعیین‌شده پاسدار انقلاب است و به انجام وظایف خود می‌پردازد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از آمادگی این مجموعه برای هماهنگی و همفکری در موضوعات مختلف خبر داد و گفت: استقبال مردم خراسان شمالی در سفر رهبر انقلاب بسیار موردقبول رهبری بود به‌نحوی‌که در سخنرانی نوروزی خود به‌طور بی‌سابقه‌ای به این سفر و استقبال اشاره کرد و آن را موردعنایت خود قراردادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها