خبرهای داغ:
در پی محدود کردن اختیارات شهردار توسط شورای اسلامی شهر شاهرود،

اعلام حمایت جمعی از مردم و اصحاب رسانه شاهرود از شهردار این شهر+ تصاویر

در پی محدود کردن اختیارات شهردار شاهرود توسط شورای شهر، جمعی از مردم و اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود با حضور در شهرداری شاهرود از شهردار این شهر حمایت کردند.
کد خبر: ۹۲۲۰۸۳۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه نوروز مردم شاهرود دغدغه ونگران حرکات برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود و به تعبیری نگران گردن زدن شهردار توسط برخی از اعضای شورای شهر شاهرود هستند.
در همین راستا جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود با حضور در دفتر شهردار با وی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار محسن احمدی شهردار شاهرود در سخنانی با تاکید بر خدمت به مردم اظهار کرد: ما در خدمت مقدم خدمت رسانی به مردم هستیم و تلاش داریم این فرهنگ کار و مدیریت جهادی در جامعه بسط و گسترش پیدا کند.
وی با بیان اینکه علیرغم محدودیت منابع با جلب اعتماد مردم و تشویق به همراهی چنان با پرداخت عوارض توانسته‌ایم در سال اول خدمت ۵۵ درصد رشد درآمد شهری را داشته باشیم گفت: بهترین ارزیاب و قاضی مردم هستند و این را ثابت نموده اند و ما شرمنده محبت مردم هستیم و امیدواریم رضایت مندی آنان را تامین کنیم.
شهردار شاهرود با تاکید بر حفظ آرامش جامعه در جامعه گفت: حذف رقیب از طریق شایعه و تهمت اصلا صحیح نیست و باید ظرفیت شایعه سازی را پایین آورد تا شایعه سازان ناامید شوند.
وی با تشکر از اسهال رسانه و مطبوعات در حمایت از زحمت کشان شهری با تاکید بر مراقبت از باور‌های مردم اظهار کرد: باید رفتار‌ها بگونه‌ای باشد که مردم ضرر نکنند و ایجاد ناامیدی در جامعه رخ ندهد و همه در راستای مصالح مردم گام برداریم و از تفرقه و گسست در جامعه خودداری نماییم.
احمدی با تاکید بر عدم التهاب آفرینی در جامعه تاکید کرد: سرمایه ما دعای خیر مردم است و ما به این سرمایه عظیم خود افتخار می‌کنیم و خدا را شاکریم.
وی با اشاره به کاهش اختیارات شهردار توسط شورای شهر گفت: اعتبارات در اختیار شهرداری برای هزینه را از ۲۶۵ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان کاهش داده اند و تمام این کار‌ها برای این است که تصویر بنده با یکی از نامزد‌ها منتشر شده و اعلام حمایت کردیم است.
در این نشست اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود نیز با بیان نظرات خود بر اعلام حمایت از فعالیت‌های شهرداری تاکید کردند و خواستار توجه به مصالح مردم و شهر شدند.
همچنین جمعی از شهروندان شاهرود با حضور در شهرداری شاهرود از شهردار شاهرود حمایت کرده و طوماری در حمایت از شهردار امضا نمودند.
در این تجمع مردم تاکید داشتند: متاسفانه تخریب‌ها و ناروایی‌ها به شهردار شاهرود، فردی که تمام توام خود را برای آبادانی این شهر در طی دوسال اخیر بصورت تمام وقت وصادقانه گذاشته است، توسط برخی از اعضای شورای شهر به بهانه‌های واهی و بدو ن. سندیتی زیر سوال رفته وشهردار را در آستانه استیضاح قرار داده اند
آنان معتقدند: خدمات شهردار خدوم بر کسی پوشیده نیست و ما همیشه دعاگوی شخص شهردار بوده وهستیم ونخواهیم گذاشت ناجوانمردانه خدمات ایشان لگد مال شده وتوسط اشخاصی نادیده و یا موجبات استیضاح شهردار گردد.
آنان می‌گویند: ادامه خدمات شهردار بر اساس همیمن نگاه مردم و قدر دان بودن مردم از خدمات ایشان است و همانطوری که در طی دو سال اخیر با حمایت‌های همه جانبه باعث شدیم از تخریب شهردار جلوگیری شود هم اکنون هم تمام قد به دفاع از خدمات ارزشمند شهردار می‌پردازیم.
آنان می‌گویند: در زمانی که کشورمان با تحریم هاای ناجونمردانه دست وپنجه نرم می‌کند ودر روز‌های اخیر هم شاهد مشکلات گسترش بیماری کرونا هستیم.
اما در شهر شاهرود با تلاش‌های شهردار شاهد رونق و گسترش بدرقه‌های امید در آستانه نوروز می‌باشیم چیزی که کمتر دستگاه ومدیری می‌تواند این خدمات ارزشمند و امیدوارنه را در این برهه زمانی ارایه نماید متاسفانه با اقدامات تخریبی سعی در حذف این چهره خدوم مردمی می‌گمارند که با شنیدن این خبر تنها دل مردم شهر را بدرد خواهد آورد.
آنان در پایان از مسئولین شهر خواسته اند نگذارند شهردا ر. زحمتکش شاهرود در آستانه نوروز قربانی امیال شخصی برخی افراد که خود منتخب همین مردم هستند قرار گیرند و شهر شاهرود را از ادمه خدمات وی محروم سازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها