دیدار مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد
کد خبر: ۹۲۲۰۹۴۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، دکتر محمد جواد نیک روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار دکتر نیک، ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با طرح اعتلا بسیج دانشجویی گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله) در رابطه با ایجاد طرح‌های تحولی در تشکل‌های انقلابی مجموعه بسیج دانشجویی یا نگاه عمیق به بیانات و تفکرات امامین انقلاب اسلامی و بررسی‌های صورت گرفته طرح اعتلا بسیج دانشجویی را راه اندازی کرد که یکی از مهم‌ترین بازخورد‌های آن تایید این طرح توسط مقام معظم رهبری (مدظله) می‌باشد که باعث شد این طرح را با قوت بیشتری ادامه دهیم.
در ادامه سردار دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: طرح اعتلا یک طرح جامع و کامل و با پشتوانه علمی است که زمینه اجرایی آن باید در مجموعه ایجاد شود و باید با بستر سازی مناسب به هرچه بهتر اجرا شدن این طرح کمک کنیم همچنین از نظر ما نقش بسیج دانشجویی همین موضوع است که با چنین طرح‌هایی مجموعه را در رسیدن به اهداف عالی خود یاری دهد.
در این جلسه محمدامین بخشیان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در رابطه با عملکرد بسیج دانشجویی در استان سمنان گزارشاتی را ارائه دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار