خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه مسئول تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۱۱۲۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم تکریم و معارفه مسئول تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور جانشین سپاه استان سمنان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه مردم بخش اصلی عناصر قدرت یک مجموعه هستند گفت: ملت بزرگ یکی از مولفه‌های قدرت در یک جامعه است که با وحدت و همدلی می‌توانند در تشکیل تمدن نوین اسلامی موثر باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما باید زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشیم گفت: تمدن نوین اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: شناسایی و معرفی ورزشکاران بسیجی، کسب نسبی مهارت های ورزشی، رزمی و ارزشی و ایجاد چابکی در اعضای مجموعه بسیج ابرای اجرای رسالت های این مجموعه باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ شوقانی در پایان گفت: باید برای رسیدن به اهداف مورد نظر  در مجموعه سپاه و بسیج کمک همگانی شود و نگاه ها نیز باید راهبردی و کلان باشد.

گفتنی است، در این مراسم سرگرد پاسدار محمد مطهری نژاد فرمانده مرکز آموزش امام حسین (ع) سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به عنوان مسئول تربیت بدنی سپاه استان سمنان معرفی شد و از زحمات برادر  محمد شوقانی نیز تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است، برادر محمد شوقانی نیز به عنوان مسئول بسیج عشایری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها