سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناسبت 8 اسفند روز بسیج جامعه پزشکی در پیامی به این قشر تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۲۱۱۳۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزرا یبسیج از لرستان، فرهنگ بسیجی، متن پیام به شرح زیر است:

فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است. ( مقام معظم رهبری)

سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، فرارسیدن هشتم اسفند ماه، روز بسیج جامعه پزشکی را به کلیه ی اعضای بسیج جامعه پزشکی،پزشکان، اساتید و مدیران تبریک گفت.

 حضور حماسی و مخلصانه پزشکان و پرستاران فداکار و بسیجی در قالب تیم های اضطراری با حضور فعال و مستمر در خطوط مقدم نبرد برای رفع آلام مجروحان و آسیب دیدگان در دوران دفاع مقدس و تلاش در جهت خدمت ‏رسانی بهداشتی – درمانی به مناطق محروم و نیازمند کشور در دوران پس از جنگ نشان از روحیه پرتلاش و خودساخته بسیجی دارد.

 شجره طیبه بسیج و فرهنگ بسیجی نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و یادگار گران سنگ معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است که در مدرسه عشق، مشق شجاعت آموخت و به پیروی از امام آزادگان علی (ع) پایداری و جسارت و ایستادگی در مقابل ظلم را درس زندگی قرار داد و بسیج را که بحق خاستگاه ایمان و تجلیگاه اخلاص و عشق و ایثار و مناعت است؛ بنیان نهاد.

 سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی این روز را به کلیه بسیجیان بویژه بسیج جامعه پزشکی که در راستای گسترش و اشاعه تفکر دینی، ایثار و فرهنگ بسیجی تلاش می نمایند، تبریک عرض نمائیم.

روز 8 اسفند كه به نام بسیج جامعه پزشكی نامگذاری شده مصادف با سال روز بمباران شیمیایی بیمارستان فاطمه زهرا(س) در مناطق عملیاتی و شهادت جمعی از اعضای بسیج جامعه پزشكی درعملیات والفجر هشت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات