فرماندار سامان با اشاره به گل‌آلود شدن رودخانه زاینده‌رود در پی وقوع سیلاب، از ذخیره سازی آب سالم برای مصرف مردم شهرستان در مخازن خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۱۲۱۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار سامان با اشاره به گل‌آلود شدن رودخانه زاینده‌رود در پی وقوع سیلاب، گفت: تاکنون وقوع سیلاب باعث قطع شدن آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان نشده است و آب سالم برای مصرف ۲ روز مردم شهرستان در مخازن ذخیره شده است.

کمال اکبریان با اعلام این خبر اظهار داشت: گل‌آلود شدن رودخانه زاینده‌رود در پی وقوع سیلاب در  شهرستان کوهرنگ تامین آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان سامان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی ادامه داد: برای مدیریت این موضوع ،آب در تمامی مخازن شهرستان ذخیره‌سازی شده است و چنانچه ظرف ۲ روز آینده این گل‌آلودگی برطرف نشود، مجبور به انتقال سیار آب به مخازن هستیم.

اکبریان، با توصیه نسبت به مدیریت مصرف آب از سوی مردم در روزهای آینده، خاطر نشان کرد: چنانچه مشکل گل‌آلودگی ادامه پیدا کند از چاه‌های کمکی استفاده می‌شود.

فرماندار شهرستان سامان با تاکید بر اینکه آب هیچ یک از شهرها و روستاهای این شهرستان قطع نیست، افزود: امید می‌رود گل‌آلودگی آب سریع‌تر برطرف شود و ضرورتی به قطع آب شرب نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات