مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی‌های انجام شده کمیته امداد استان رتبه نخست ایجاد زمینه اشتغال مددجویان را کسب کرده است.
کد خبر: ۹۲۲۱۲۴۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علی ملک پور بیان کرد: کمیته امداد استان در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان ساکن روستاها و مناطق عشایرنشین و همچنین در طرح راهبری شغلی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

وی بابیان اینکه طرح راهبری شغلی با هدف معرفی نیازمندان جویای شغل به صاحبان مشاغل و کارآفرینان، آموزش و خودکفایی آنها اجرا می‌شود افزود: طی ۱۱ ماهه امسال با اجرای این طرح ۱۳۲۶ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه در این طرح کارآفرینان موفق در فرآیند اجرای طرح‌های اشتغال، مددجویان را تا مرحله خودکفایی همراهی می‌کنند مطرح کرد: در طرح راهبری شغلی نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال، تأمین لوازم مورد نیاز، ارائه تسهیلات و آموزش به متقاضیان توسط این نهاد با مشارکت راهبران شغلی انجام می‌شود.

ملک پور با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نیازمندان ادامه داد: همچنین ۵۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان ساکن روستاها و مناطق عشایرنشین ارائه شده که زمینه اشتغال ۱۹۱۰ مددجو فراهم شده است.

ارسال نظرات