نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

کرونا را با اعتماد به درمان طبی و اعتقاد به رحمت الهی شکست می دهیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ورود مهمان ناخوانده ای بنام کروناویروس موجی از نگرانی ها را در جامعه به همراه داشته است اما با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی و درمانی این بلا درمان و ریشه کن خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۵۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با اعضای بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه نیاز امروز مردم در کنار دریافت اقلام بهداشتی و درمان برای مبارزه با ویروس کرونا داشتن امید و انگیزه است، اظهارداشت: پزشکان و کادر درمانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند در کنار انجام رسالت خطیر خود برای درمان بیماران امید را به جامعه تزریق کنند.
وی افزود: در این ایام که جامعه درگیر بلای کرونا است باید از توسل و تمسک به درگاه الهی غافل نشویم چرا که اعتقاد ما بر این است که با امدادها و الطاف الهی از سد بلا ها و آسیب به راحتی عبور کرد.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر فعالیت های اثر گذار در جامعه اظهار داشت : بسیج جامعه پزشکی یکی از گروه های جهادی است که فعالیت های ارزشمندی برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات رایگان پزشکی داشته است.
امام جمعه تبریز با اشاره مقبولیت بالای بسیج جامعه پزشکی در بین مردم از پزشکان عضو این جامعه خواست به بحث حاشیه نشینی و ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم و اماکن عمومی خصوصا مصلی ها توجه داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار