فراخوان دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع 99

مدیرکل حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری از فراخوان دارندگان قبوض ودیعه گذاری برای تشرف به حج تمتع 99 خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۱۴۱۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل حج و زیارت استان گفت: برنامه‌ریزی برای تشرف دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع که تا سی و یکم فروردین سال ۸۶ در شعب بانک ملی ایران اقدام کردند، فراهم شد.

یوسف آقا بزرگی، افزود: ودیعه‌گذاران برای به روزرسانی و تکمیل اطلاعات خود به سامانه اینترنتی http:// reserve.haj.ir ارسال کنند.

وی گفت: دارندگان فیش‌های ثبت نامی حج تمتع تا پایان فروردین ماه سال ۸۶، از فردا نهم اسفند به مدت ده روز فرصت دارند تا با در دست داشتن اصل قبض ودیعه گذاری، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی مراجعه و نسبت به واریز مبلغ علی الحساب هزینه سفر خود اقدام کنند.

آقابزرگی افزود: بانک ملی پس از بررسی لازم نسبت به محاسبه اصل و سود متعلقه به مبلغ ودیعه گذاری اقدام و مبلغ مابه التفاوت تا سقف ۲۵ میلیون تومان را دریافت و پس از واریز به حساب سازمان رسید آن را به متقاضی ارائه می کند.

وی گفت: متقاضیان اعزام به حج تمتع سال جاری باید دارای گذرنامه بین المللی انفرادی معتبر با حداقل اعتبار ۹۹/۱۰/۳۰ باشند، در غیر این صورت لازم است هرچه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری افزود: افراد دارای شرایط تشرف حج تمتع که زودتر نسبت به واریز مابه التفاوت اقدم کنند در اولویت ثبت نام در کاروان قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات