در قالب شیف ایثار:

تولید سه شیفته کارگران بسیجی شرکت الوند شیمی تویسرکان

تلاش جهادي كاركنان كارخانه توليد تجهيزات پزشكي الوند شيمي به دنبال شيوع ويروس كرونا در کشور
کد خبر: ۹۲۲۱۴۹۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار سازمان بسيج كارگران و کارخانجات کشور، در پی شیوع ويروس كرونا در كشور و افزايش تقاضاي عمومي براي استفاده از لوازم ضدعفوني كننده، کارگران بسیجی شركت الوند شيمي تويسركان به همت بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان و همکاری مدیران شرکت اقدام به برگزاری شیف ایثار در این شرکت نمودند.

شركت الوند شيمي تويسركان كه يكي از محصولات آن تولید پد الكلي مي باشد با توجه به افزايش تقاضا و نياز كشور و مردم به اين محصول و كمبود آن در بازار طي روز های گذشته با افزايش شيفت كاري كارگران از يك شيفت به 3 شيفت و توليد 24 ساعته محصول به منظور كمك به مردم و تامين نياز بازار در غالب شيفت ايثار اقدام به توليد نمودند.

اين شركت توليدي با توجه به افزايش 200 درصدي توليد خود براي تامين مواد اوليه از جمله الكل بهداشتي با مشكل مواجه شده است، زيرا شركتهاي داخلي توليد الكل هم قيمت محصولات خود را افزايش داده اند و هم در عرضه و فروش محصول كمكاري مي نمايند كه در اين زمينه ورود دستگاه هاي اجرايي و نظارتي وزارت صمت و وزارت بهداشت انتظار مي رود.

اين شركت با توجه به اينكه اكثر مردم از پد الكلي براي ضد عفوني كردن سطوح و وسايلي مانند گوشي تلفن و ... استفاده خواهند كرد ميزان الكل داخل پدها را حدود 4 برابر كرده تا كابرد بيشتري داشته باشند .

شایان ذكر است كه این شرکت  با توجه به اینکه ميزان الكل داخل پدها را حدود 4 برابر افزایش داده تا كابرد بيشتري داشته باشند، ولی تا بحال هیچ گونه افزايش قيمتی نداشته و اگر الكل و ديگر مواد اوليه افزايش نداشته باشد در آينده نيز محصولات اين شركت افزايش قيمت نخواهد داشت.

به گفته مهندس انصاري مدير شركت در اين واحد توليدي 24 نفر مشغول كار مي باشند كه 15 نفر خانم و 9 نفر آقا كار مي كنند و براي كار در شيفت ايثار خانمها و آقايان خود اعلام آمادگي كرده اند.

اين شركت توان توليد 16 محصول پزشكي را دارد كه در حال حاضر فقط 4 محصول از قبیل: ست سرم ؛ پد الكلي ؛ پلاستيك سطل زباله ايزوله بيمارستاني و‍ ژل وارنيش فلورايد را توليد مي كنند .

انتظار می رود که وزارت بهداشت در صدور مجوزهاي لازم براي ديگر محصولات اين شركت اقدامات لازم را انجام دهد تا علاوه بر اينكه شاهد اشتغال فعال در استان خواهیم بود سرمايه هزينه شده ضايع نخواهد شد.

انتهای پیام/

عکسها : 
ارسال نظرات
آخرین اخبار