رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اتخاذ تدابیری برای پیشگیری از شیوع ویروس "کرونا" از ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن رفاهی و عمومی بمنظور پیشگیری از انتقال این ویروس خطرناک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۱۵۰۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

سرهنگ حسن درستی در گفتگو با خبرنگاربسیج،با اعلام این خبر گفت:با توجه به شیوع بیماری کرونا و نگرانی شهروندان و همچنین تذکرات مکرر مسئولان بهداشت مبنی بر اینکه استفاده از قلیان مشترک یکی از عوامل انتشار این بیماری است ،توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از واحدهای عرضه قلیان در سطح شهر زنجان بازدید شد.

 

این مقام انتظامی افزود: این واحدها صنفی علاوه بر اینکه تهدیدی واقعی برای بهداشت عمومی شهروندان می باشند ،به بستری مناسب برای بسط برخی از آسیب هاب اجتماعی بدل شده اند .

 

سرهنگ درستی ادامه داد : در این طرح با هماهنگی مقام قضائی 115 واحد عرضه قلیان که علیرغم تذکرات به فعالیت خود ادامه داده بودند با هماهنگی مراجع قضائی پلمپ شدند.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان درپایان ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس گفت:از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به اینکه فعالیت این قبیل صنف ها تهدیدی جدی برای سلامت عمومی جامعه است در صورت مشاهده هر گونه فعالیت قلیانی موضوع را ازطریق تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

 

ارسال نظرات