حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب عقب نشینی دشمن می شود

بوشهر -امام جمعه بندر دیر گفت : حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب عقب نشینی دشمن و حضور کمرنگ ما موجب امیدواری دشمن می‌شود
کد خبر: ۹۲۲۱۶۶۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم این سفر منجر به حل مشکلات حوزه قضائی در استان و شهرستان و برخورد جدی تر با عناصر فاسد در دستگاه قضا شود.

حسینی  اظهار داشت: انتظار ما این است که استاندار بوشهر در سفر روزهای آینده خود به شهرستان دیر برای افتتاح برخی پروژه‌های دهه فجر، راجع به مسئله عوارض آلایندگی نیز پیام بشارت به مردم شهرستان داده و این دغدغه مهم را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه درباره پرونده‌های زمین خواری آرا خوبی در شهرستان صادر می‌شود اما در مرکز استان حکم به تبرئه می‌دهند، یادآور شد: باید در افراد این شعب تجدیدنظر شود و افرادی که زد و بندی دارند و مردم را به نظام اسلامی بی‌اعتماد و بدبین می‌کنند باید با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

خطیب جمعه دیر خواستار حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و افزود: در این روز برای دفاع از نظام اسلامی و حمایت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابراز نفرت از قاتلان او و خلق حماسه جاویدان دیگری در تاریخ این شهرستان به صحنه خواهیم آمد.

وی در رابطه با انتخابات دوم اسفندماه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب عقب نشینی دشمن و حضور کمرنگ ما موجب امیدواری دشمن می‌شود، بنابراین یکدیگر را به حضور پای صندوق انتخابات و انتخاب افراد شایسته دعوت کنیم.

حسینی عنوان کرد: مرگ معامله قرن قبل از مرگ ترامپ خواهد بود و روحیه مقاومت روز به روز در منطقه بیشتر گسترش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار