خبرهای داغ:
رییس اداره و حمل و نقل جاده‌ای ملایر خبر داد

ضد عفونی ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایر

رییس اداره و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: ضد عفونی ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از هفته گذشته در جلسه کمیته حمل و نقل این شهرستان مصوب شد و این اقدام با همکاری مرکز بهداشت در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۲۲۱۸۲۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

ضد عفونی ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر سیداسماعیل صفوی‌زاده با بیان اینکه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، روزانه حدود ۴۰۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل برون شهری این شهرستان ضدعفونی می‌شود، اظهار داشت: نخستین مرحله ضد عفونی ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایر از چهارشنبه هفته گذشته آغاز و در تمامی پایانه‌های این شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: ۳۷ دستگاه اتوبوس برون شهری در محور تهران و کرج فعال است که روزانه ضد عفونی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: علاوه بر این ضد عفونی ۱۵۰ دستگاه مینی‌بوس در مسیر روستایی، ۳۰ دستگاه در مسیر شهری و ۱۸۰ خودروی سواری فعال در ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایر به صورت روزانه انجام می‌شود.

صفوی‌زاده بیان کرد: ضد عفونی ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از هفته گذشته در جلسه کمیته حمل و نقل این شهرستان مصوب شد و این اقدام با همکاری مرکز بهداشت در حال اجرا است.

وی گفت: همچنین در این نشست مصوب شد اتوبوس‌های در مسیر رفت و برگشت به تهران از توقف در قم خودداری کنند و این مصوبه به تمامی تعاونی‌های مسافربری ملایر اعلام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بیان کرد: علاوه بر این سوار کردن مسافرهای بین راهی توسط این اتوبوس‌ها به‌ ویژه از شهر قم ممنوع شد و پلس راه در صورت مشاهده چنین مواردی برخورد خواهد کرد.

صفوی‌زاده یادآور شد: ضمن ارایه آموزش‌های لازم به رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری ملایر در مقابله با ویروس کرونا، آموزش‌هایی نیز توسط کارشناسان بهداشت ارایه می‌شود.

وی گفت: علاوه بر ضد عفونی روزانه‌ای که توسط سازمان انجام می‌شود، به رانندگان نیز رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش تاکید شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات