رئیس سازمان اردویی، فرهنگی و راهیان نور و معاونت آموزش سپاه قدس گیلان معرفی شدند

با حکم فرمانده سپاه قدس گیلان، سرهنگ ستیزه به سمت رئیس سازمان اردویی، فرهنگی و راهیان نور سپاه قدس گیلان و سرهنگ حسینی به سمت معاونت آموزش سپاه قدس گیلان منصوب شدند.
کد خبر: ۹۲۲۲۶۴۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان اردویی ، فرهنگی و راهیان نور سپاه قدس گیلان و معاونت آموزش سپاه قدس گیلان امروز در سپاه قدس گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت فرهنگی بزرگ در کشور است اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس کار سختی است که شناخت دقیق ، عزم جدی و نوآوری می خواهد.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه باید به راهیان نور توجه بیشتری شود افزود: مشکلات فعلی سپاه ، بسیج و جامعه را می توان با راهیان نور برطرف کرد.

وی با بیان اینکه کار برای شهدا بدون پاسخ نخواهند ماند گفت: در کشور ما منابع فراوانی وجود دارد اما این مشکلات به دلیل سوء مدیریت ها و عدم استفاده از فکر نخبگان است و با خردجمعی و هم اندیشی می توان مشکلات را مدیریت کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در سپاه در مسئله آموزش به دلیل پاسداری از انقلاب باید به تمامی فنون آشنایی داشته باشیم تصریح کرد: در سپاه طرح تحولی در بخش آموزش به وجود آمده است که این حرکت خوبی است.

به گزارش بسیج ، در انتهای این مراسم از تلاش های سرهنگ زاد رستم و سرهنگ خسروی تجلیل و به ترتیب سرهنگ ستیزه به سمت رئیس سازمان اردویی ، فرهنگی و راهیان نور سپاه قدس گیلان و سرهنگ حسینی به سمت معاونت آموزش سپاه قدس گیلان منصوب شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظرات