خبرهای داغ:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر:

عرضه مرغ به صورت فله‌ای و خارج از کیسه ممنوع شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر گفت: عرضه مرغ به صورت فله‌ای و خارج از کیسه ممنوع شده و مرغ فروشی‌ها حق تکه کردن مرغ را ندارند و باید مرغ را به صورت بسته‌بندی و سالم به فروش برسانند.
کد خبر: ۹۲۲۲۶۷۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

عرضه مرغ به صورت فله‌ای و خارج از کیسه ممنوع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، کامران زنگنه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دیروز عرضه مرغ به صورت فله‌ای و خارج از کیسه ممنوع شده و مرغ فروشی‌ها حق تکه کردن مرغ را ندارند و باید مرغ را به صورت بسته‌بندی و سالم به فروش برسانند.

وی افزود: این موارد با تشکیل اکیپی متشکل از اداره تعزیرات، دامپزشکی، مرکز بهداشت و صمت به تمام مرغ فروشی‌های سطح شهر ابلاغ شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر با بیان اینکه بر اساس مصوبات کارگروه ارتقاء سلامت شهرستان مقرر شد تمام خبازی‌ها حتی الامکان از دستگاه کارتخوان برای دریافت وجه استفاده کنند، اظهار کرد: تمام مالکان و متصدیان نانوایی‌ها موظف هستند تا پایان بحران فعلی بیماری کرونا، نفر جدیدی را برای دریافت و پرداخت وجه به کار بگیرند و مسئول عرضه نان به مشتریان با رعایت کامل نکات بهداشتی، هیچ گونه ارتباطی برای دریافت پول و کارت کشیدن نداشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه درب نانوایی‌ها باید به صورت مداوم باز باشد و پلاستیک و یا مانعی در جلو درب نانوایی‌ها نباشد، ادامه داد: چنانچه در بازرسی‌ها موارد فوق توسط واحدهای خبازی رعایت نشود، نسبت به اعمال قانون اقدام می‌شود.

زنگنه تصریح کرد: براساس تأکیدات فرماندار ملایر و مصوبه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا، خبازان سطح شهرستان ملایر مورد بازدید تیم کارشناسی قرار می‌گیرند، تیم نظارت، وضعیت بهداشتی خبازان را مورد بازدید قرار می‌دهند و در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند در صورت گرانفروشی، احتکار ماسک، ژل ضدعفونی، دستکش و مواد شوینده به شماره تماس‌های ۳۳۳۳۳۸۰۰ و یا سامانه تلفنی ۱۲۴، اطلاع دهند، اظهار کرد: در راستای رسیدگی به شکایات مردمی نهایت تلاش خود را مبذول می‌داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات