خبرهای داغ:

مصاحبه با دانش آموز نخبه بسیجی قرآنی: انس با قرآن باعث موفقیتم در تحصیل شده است

دانش آموز نخبه بسیجی گفت: من با حضور در جلسات قرآن به آرامش بیشتری می‌رسم و همین نکته باعث یادگیری بیشتر و موفقیت در درس هایم شده است.
کد خبر: ۹۲۲۲۷۶۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان، طا‌ها سلیمانی دانش آموز نخبه بسیجی متولد ۱۳۸۸، کلاس چهارم ابتدایی، حائز رتبه نخست در ناحیه ۵ آموزش و پرورش و رتبه برتر در استان در رشته قرائت قرآن است.

این نخبه بسیجی از کلاس اول دبستان به صورت تخصصی وارد رشته قرائت قرآن کریم شده و در ابتدا در سبک شحات آغاز به کار کرده است و در حال حاظر در سبک مصطفی اسماعیل قرائت می‌کند.

این دانش آموز نخبه بسیجی بیان کرد: من در خانواده ایی مذهبی بزرگ شده ام به همین دلیل آرام آرام با قرآن و سیره اهل البیت (ع) انس گرفتم و با تشویق پدر، مادر و دبیر قرآن مدرسه ام در یک موسسه قرآنی حضور پیدا کردم و اکنون حائز رتبه برتر در رشته قرائت شده ام.

طا‌ها سلیمانی در پاسخ به خبرنگار ما درباره این که آیا حضور در جلسات قرآن برای موفقیت در درس و دیگر فعالیت‌ها مانعی بوده؟
اظهار داشت: خیر، من با حضور در جلسات قرآن به آرامش بیشتری می‌رسم و همین نکته باعث یادگیری بیشتر و موفقیت در درس هایم شده است.

مصاحبه با دانش آموز نخبه بسیجی قرآنی: حضور در جلسات قرآن در موفقیت و یادگیریم موثر بوده است

ارسال نظرات