خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

درختکاری سلامت جامعه را تضمین می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: درختکاری، سلامت جامعه را تضمین می‌کند و امروز خیلی از عزیزان ما در عرصه سلامت، به معنای واقعی کلمه در حال ایثار هستند و باید از این ایثار و از خود گذشتگی تشکر کرده و دعا کنیم که ان شاءالله این مشکل نیز هرچه سریع‌تر برطرف شود.
کد خبر: ۹۲۲۲۹۱۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹

درختکاری سلامت جامعه  را تضمین می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در هفته‌ منابع طبیعی و روز درختکاری، با حضور در مرکز صدا و سیما استان همدان، دو اصله نهال را غرس کرد و با تبریک میلاد امام جواد(ع) و هفته درختکاری بیان کرد: از منظر اسلام، درختکاری یکی از حسنات بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود: زمانی که پیامبر اسلام(ص) صدقات و حسنات انسانی را می شماردند، در کنار تعلیم علم، آموزش قرآن و ساختن مسجد، درختکاری را نیز نام بردند و این نشان دهنده توجه اسلام به حفظ محیط زیست، درختکاری و هوا پاک است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) در بسیاری از موارد قطع کردن درختان را ممنوع کرده‌اند، ابراز کرد: در حدیثی از حضرت محمد(ص) نقل شده که حتی اگر در آستانه قیامت هم قرار گرفتیم، و شرایط کاشت درخت وجود داشت، باز هم باید نسبت به کاشت درخت همت داشته باشیم.

وی تأکید کرد: خواهش بنده از همه عزیزان این است که هر کس، در هر جایی که امکان پذیر است، چه در منزل و چه در محل کار؛ با کاشت نهال این سنت حسنه را استمرار ببخشد.

‌شعبانی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور مطرح کرد: در این شرایط اجتماعی باید از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و همه مجاهدین عرصه سلامت، که برای سلامتی جامعه ایثار می کنند، تقدیر کنیم.

وی تصریح کرد: درختکاری، سلامت جامعه  را تضمین می‌کند و امروز خیلی از عزیزان ما در عرصه سلامت، به معنای واقعی کلمه در حال ایثار هستند و باید از این ایثار و از خود گذشتگی تشکر کرده و دعا کنیم که ان شاءالله این مشکل نیز هرچه سریع‌تر برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار