خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید استان خبر داد:

سامانه 1616 بهترین پل ارتباطی ایثارگران و بنیاد

فریبرز نجفی، گفت: سامانه 1616 بهترین پل ارتباطی ایثارگران و بنیاد در راستای پیشگیری از بیماری است.
کد خبر: ۹۲۲۳۱۷۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: ارباب رجوع بنیاد شهید و امور ایثارگران اکثراً سالخوردگان و جانبازان هستند که جزو قشر آسیب‌پذیر محسوب می‌شوند، لذا احتیاط و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در این مجموعه بیش از سایر ادارات است.

فریبرز نجفی بابیان اینکه تمامی فعالیت‌هایی که باعث به خطر افتادن سلامتی ایثارگران می‌شود، را لغو کرده‌ایم، افزود: روزانه در چندین نوبت ستاد استان و شهرستان ضدعفونی می‌شود که این امر باعث به حداقل رسیدن انتشار ویروس و جلوگیری از بیماری جامعه هدف و کارکنان بنیاد خواهد شد.

نجفی با اشاره به اینکه سلامتی ایثارگران برای بنیاد در اولویت است، افزود: در راستای پیشگیری از بیماری ویروسی، تلفن 1616 بهترین نوع ارتباط ایثارگران با بنیاد است که در این خصوص از کلیه ایثارگران درخواست می‌شود از تردد غیرضروری در کلیه ادارات استان خودداری و در صورت نیاز با شماره تلفن‌های موجود تماس حاصل فرمایند.

مدیرکل بنیاد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شماره تلفن 1616 صرفاً مخصوص خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان هست که می توانند مطالبات خود را پیگیری نمایند و در همین راستا طبق برنامه‌ریزی روزانه معاونین استان و روسای شهرستان‌ها به همراه کارشناسان مربوطه با حضور در مرکز هاتف کلیه تماس‌ها را پاسخگو هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه دیدارها، جلسات، کارگاه‌های آموزشی و اردوهای خانواده شهدا و ایثارگران در راستای پیشگیری از بیماری ویروسی در سطح استان لغو شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار