نامه سرگشاده 12 گروه جهادی دانشجویی خطاب به روسای دانشگاه‌های استان زنجان:
۱۲گروه جهادی دانشجویی در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه های استان زنجان خواستار اختصاص پس انداز حاصله از تعطیلی اخیر دانشگاه ها برای مبارزه با کرونا شدند.
کد خبر: ۹۲۲۳۲۰۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
به گزارش سرویس بسیج خبرگزاری بسیج؛ ۱۲گروه جهادی دانشجویی در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه های استان زنجان خواستار اختصاص پس انداز حاصله از تعطیلی اخیر دانشگاه ها برای مبارزه با کرونا شدند.متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر نجفیان ریاست محترم دانشگاه زنجان

جناب آقای دکتر فیروزفر ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

جناب آقای دکتر محمدی ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان زنجان

جناب آقای دکتر اجاقلو ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان زنجان

جناب آقای دکتر احمدی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید، به علت شیوع ویروس کرونا در کشورمان و به تبع آن در زنجان عزیز، مشکلات و نگرانی‌هایی در آحاد هم استانیان پدید آمده است. اگرچه درصد بالایی از جامعه علی رغم تمامی کمبود ها، گرانی‌های اخیر و احتکار ناجوانمردانه سودجویان، قادر به تامین مایحتاج اولیه بهداشتی هستند و توان تهیه لوازم ابتدایی نظافتی را دارند؛ اما جمع کثیری از هم استانی‌های عزیزمان نیز هستند که به علت مشکلات اقتصادی سال‌های اخیر، حتی بضاعت تهیه مواد اولیه ضدعفونی کننده را نیز ندارند و همین مساله امکان شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا را محتمل‌تر کرده است.

از سوی دیگر به علت تعطیلی دانشگاه‌ها در روز‌های اخیر، طبیعتا فعالیت‌های فرهنگی- اجتماعی همچون اردو‌های راهیان نور، نشست‌های فرهنگی، نشریات دانشجویی، اردو‌ها و ... در محیط دانشگاه متوقف شده و بدیهی است که هزینه درنظرگرفته شده برای این فعالیت‌ها نیز ذخیره گردیده است.

گروه‌های جهادی دانشجویی فرصت تعطیلی کلاس‌های درسی را غنیمت شمرده و در قالب تیم‌های متعددی در امر آموزش بهداشتی و تهیه بسته‌های نظافتی به خانوار‌های نیازمند فعالیت می‌نمایند که تاکنون به لطف خداوند و با عنایت خیرین ده‌ها سبد بهداشتی در میان مردم کم بضاعت استان توزیع کرده اند.

از طرفی رسالت گروه‌های جهادی دانشجویی، کنشگری دانشجویان در عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در جامعه است و کمک به فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی نه تنها هزینه کرد بودجه دانشگاه برای غیر دانشجو نیست؛ بلکه اتفاقا سبب افزایش روحیه جهادی، کمک به کنشگری آگاه و مثمر ثمر و در نهایت یک اقدام فرهنگی صحیح بر روی دانشجویان دانشگاه‌ها است.

فلذا به جهت اهمیت موضوع، ضرورت تجهیز خانوار‌های کم بضاعت به اقلام بهداشتی و آمادگی قریب ۲۰۰ نفر از دانشجویان برای تحقق این امر، منتظریم پس انداز حاصله از تعطیلی برنامه‌های اخیر فرهنگی دانشگاه‌ها را در جهت تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه خانواده‌های بی بضاعت شناسایی شده در سطح استان زنجان هزینه نمایید.

گروه جهادی دانشجویی شهید حسن باقری دانشگاه زنجان
گروه جهادی دانشجویی جهادگران زهرایی دانشگاه زنجان
گروه جهادی دانشجویی شهدای اربعه دانشگاه آزاد زنجان
گروه جهادی دانشجویی مدافعان حرم دانشگاه آزاد ابهر
گروه جهادی دانشجویی شهید همت دانشگاه پیام نور زنجان
گروه جهادی دانشجویی شهید حکمت الله یارقلی دانشگاه پیام نور خرمدره
گروه جهادی دانشجویی شهید صیادشیرازی دانشگاه پیام نور خرمدره
گروه جهادی دانشجویی شهید حسن خرازی دانشگاه پیام نور خدابنده
گروه جهادی دانشجویی شهید علی اصغرافشاری دانشگاه پیام نور ابهر
گروه جهادی دانشجویی ترنم مهر دانشگاه فرهنگیان- پردیس شهید بهشتی
گروه جهادی دانشجویی ترنم مهر دانشگاه فرهنگیان- پردیس الزهرا
گروه جهادی دانشجویی شهدای هسته‌ای دانشگاه فنی و حرفه ای- پردیس قائم
ارسال نظرات