فرمانده سپاه بهشهر اعلام کرد که بیش از ۲۰ هزار ماسک و گان بیمارستانی تحویل کادر درمانی بهشهر شد.
کد خبر: ۹۲۲۳۲۵۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
بیش از ۲۰ هزار ماسک و گان بیمارستانی تحویل کادر درمانی بهشهر شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان بهشهر؛ در بحران کرونایی  شاهد برخی سودجویانی هستیم که دست به احتکار ملزومات بهداشتی زدند، اما خواهران بسیجی حوزه‌های مقاومت خواهران بسیج سپاه شهرستان بهشهر برای جبران کمبود ماسک و مقابله با بحران، با تولید ماسک دست دوز و روپوش‌های بهداشتی و پخش رایگان آن میان شهروندان ثابت کردند که میتوان همه با هم درکنار هم ویروس کرونا را شکست داد.

سرهنگ پورقربان در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، گفت:خواهران بسیجی و خیاط ما به‌صورت شیفتی یا بعضا شبانه روزی در حال فعالیت هستند و روزی بیش از ۱۰۰۰ ماسک و گان بیمارستانی تولید می‌کنند که به حول قوه الهی بیش از ۲۰ هزار ماسک و گان بیمارستانی تحویل ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان و شبکه بهداشت و درمان بهشهر داده شود.

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه سپاه همیشه خود را خادم و نوکر مردم می‌داند و در همه حوادث نیز خود را سپر بلای مردم می‌کند تاکید کرد: مردم عزیز نگران نباشند چرا که بسیج همگام مردم با جامعه پزشکی در کنار شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا تمام قد ایستاده است و در کنار هم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.
 
بیش از ۲۰ هزار ماسک و گان بیمارستانی تحویل کادر درمانی بهشهر شد
در ادامه خانم مزید‌ها خیاط و خواهر بسیجی شهرستان بهشهر هم در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:همانطوری که شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم و حرم جانانه دفاع کردند امروز خواهران بسیجی سپاه شهرستان بهشهر بنا به منویات مقام معظم رهبری  آتش به اختیار به میدان آمدند.
 
بیش از ۲۰ هزار ماسک و گان بیمارستانی تحویل کادر درمانی بهشهر شد
 این جهادگر سلامت بهشهری یادآور شد: به یاد دفاع مقدس که همه برای حفظ این نظام و مملکت خود تلاش می‌کردند امروز هم هر کداممان به نوعی این مسوولیت دسته جمعی به عهده گرفتیم و تا شکست ویروس کرونا کنار هم هستیم و دست از تلاش جهادگونه برنمیداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها