سازمان بسیج جامعه ی زنان سپاه تهران بزرگ با صدور پیامی درگذشت سرکار خانم دکتر فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۲۳۴۱۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سازمان بسیج جامعه ی زنان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با صدور پیامی درگذشت سرکار خانم دکتر فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

در روزهای ابتلای سنگین امت اسلامی به ویروس منحوس کرونای تزویر، بانویی مجاهد، انقلابی، فهیم و آگاه که بارها و بارها، سوده ی همدانیه ی زمانه شد و سکوت و تسلیم در برابر جریان غربگرا در امور زنان و خانواده را به چالش کشید و در سال های خدمت بی دریغش لحظه ای از ایفای حقوق بانوان جامعه فرو نگذاشت. 

اکنون روح پاک و مطهر ایشان در ایام میلاد اسوه ی عدالت خواهی، امیرالمومنین(ع) به آسمان پر می کشد. دکتر فاطمه رهبر، بانویی اسوه برای بانوان فرهیخته و انقلابی بوده و خواهد بود. ایشان در کنار کسب مدارج علمی، اهتمام ویژه ای به ساحت مقدس خانواده داشته و همّ و غم ش را برای ایفای نقش اجتماعی در کنار سایر نقش های ممتاز خود قرار داد. 

بسیج جامعه ی زنان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، فقدان این بانوی مکرم را به حضرت صاحب الامر (عج) و نایب بر حق ایشان مقام عظمای ولایت و امت اسلامی و خانواده ی معزز ایشان و بانوان فرهیخته و اندیشمند تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای ایشان همنشینی و مجالست با صدیقه ی کبری (س) را از خداوند خواستار است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

ارسال نظرات