مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خبر داد:

ایجاد8هکتار فضای سبز در شهرک های صنعتی استان

مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال جاری، بیش از 8 هكتار فضای سبز در شهرك‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شد.
کد خبر: ۹۲۲۳۵۹۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضا فلاح در آیین غرس نهال در شهرك صنعتی شهركرد به مناسبت روز درخت‌كاری، اظهار داشت: یكی از رویكردهای مهمّ سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران در راستای نیل به توسعه‌ی پایدار ؛ توجّه ویژه به فضای سبز و محیط زیست است.

وی تصریح كرد : طبق ضوابطِ سازمانی،  25 درصد از وسعتِ هر شهرك یا ناحیه‌ی صنعتی به فضای سبز اختصاص می‌یابد كه از این میزان ؛ سهمِ شركت شهرك‌های صنعتی استان 10 درصد از فازِ عملیاتی خواهد بود.

مدیر عامل شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: بر همین اساس ، متقاضیان سرمایه گذاری نیز باید 15 درصد از مساحت زمین خود را به فضای سبز اختصاص دهند.

حمیدرضا فلاح با اشاره به كمبود آب در شهرك‌ها و نواحی صنعتی این استان ، گفت : یكی از روش‌های روزآمد در تأمینِ آب مورد نیاز برای توسعه‌ی فضای سبز ؛ استفاده از پسابِ تصفیه‌خانه‌های فاضلاب است كه شركت شهرك‌های صنعتی استان به همین منظور بسترهای لازم را فراهم آورده است.

شهرك صنعتی شهركرد با مساحت 479 هكتار در فاصله‌ی 3 كیلومتری مركز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار