مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، توکل و توسل به خدا در کنار خود مراقبتی می‌تواند به افراد برای مقابله با ویروس کرونا کمک کند.
کد خبر: ۹۲۲۴۰۰۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان سمنان با بیان اینکه دشمنان با ارائه آمار دروغ از شیوع کرونا به‌دنبال ضربه به ایران هستند گفت: جلوگیری از شیوع گسترده و همه‌گیر شدن ویروس کرونا مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان در شرایط فعلی است.
او با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال شایعه پراکنی هستند افزود: در این برهه از زمان همه باید دست به دست هم بدهیم و هر چه در توان داریم به کار بگیریم تا ویروس کرونا از ایران ریشه کن شود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیام اینکه در این برهه از زمان انسان‌ها علاوه بر خود مراقبتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا باید به درگاه الهی نیز تمسک بجویند افزود: توکل به ائمه معصوم و اهل‌بیت (ع) همواره در سخت‌ترین شرایط مسلمانان را یاری کرده است.
دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه باید از فرصت‌ها بیشترین استفاده‌ها را بکنیم و تهدیدات را نیز به فرصت تبدیل کنیم تصریح کرد: هر گاه انسان ها به گناه های جدیدی روی بیاورند خداوند نیز بندگانش را با بلاهای جدید امتحان می کند که انسان باید با توکل و توسل به خداوند از امتحانات الهی سربلند بیرون بیاید.
او در پایان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 100 کشور در دنیا مبتلا به ویروس کرونا شدند افزود: امنیت و سلامتی دو نعمتی هستند که همواره باید قدردان باشیم و انسان نیز باید همواره رعایت نکات بهداشتی را برای مهار ویروس کرونا مدنظر قرار دهد.
ایرج کارخایی مدیرعامل پدافند غیرعامل استانداری سمنان نیز در این جلسه از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک سپاه قائم آل محمد (عج) و دانشگاه علوم پزشکی سمنان در راستای تأمین نیروی انسانی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
او افزود: هماهنگی برای برگزاری جلسات مستمر کمیته پدافند زیستی برای برنامه‌ریزی و هماهنگی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان نیز از دیگر اقداماتی است که از سوی این کمیته اجرایی می‌شود.
کارخایی با بیان اینکه دشمنان به دنبال توطئه و دسیسه چینی برای انتشار شایعات در رابطه با ویروس کرونا علیه کشورمان هستند تصریح کرد: امروزه بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی نیروها و دستگاه های اجرایی در حوزه بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا است.
مدیرعامل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در پایان گفت: مهمترین وظیفه کمیته پدافند زیستی تلاش و پیگیری برای به کارگیری ظرفیت ها و امکانات استان برای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی جهت پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها