جانشین فرمانده سپاه فریدونکنار:

در تلاش برای توزیع بسته‌های سلامت به صورت خانه به خانه هستیم

جانشین فرمانده سپاه فریدونکنار از توزیع بسته‌های سلامت بصورت خانه به خانه در محله اسدی و منطقه فیروزآباد گفت و افزود:در تلاش هستیم  تا این بسته‌ها بین تمامی مردم شهرستان توزیع شود.
کد خبر: ۹۲۲۴۴۵۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، علی محسنی جانشین فرمانده سپاه فریدونکنار در جمع خبرنگاران  با ابراز تاثر و تاسف  از ارتحال سرهنگ جعفرزاده فرمانده سپاه این شهرستان  گفت: درگذشت جانسوز فرمانده فقید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار را به محضر فرمانده سپاه کربلا مازندران، پاسداران، بسیجیان و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.

محنسی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا و تشکیل قرارگاه پدافند زیستی افزود: این قرارگاه ذیل قرارگاه زیستی شهرستانی است و سپاه و بسیج درحال کمک‌رسانی به دستگاه‌های دیگر هستند.

جانشین فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بسیجی فریدونکنار با تلاش مثال‌زدنی درحال تولید و توزیع ماسک، گان، لوازم بهداشتی بین شهروندان و اهالی روستا هستند، اضافه کرد:در چندین مرحله در سطح شهر و روستا‌ها ضدعفونی معابر انجام شده است.

محسنی  از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت خبر داد و گفت که ضدعفونی کردن بیمارستان امام خمینی (ره) و سطح شهر و نیز  توزیع هزار عدد بسته سلامت از قبیل: ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده انجام شد.

به گفته محسنی مرحله نخست توزیع بسته‌های سلامت بصورت خانه به خانه در محله اسدی و منطقه فیروزآباد بوده که در تلاش هستیم  تا این بسته‌ها بین تمامی مردم شهرستان توزیع شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها