خبرهای داغ:

اجرای عملیات ساعت صفر در شاهرود

مسئول کمیته آماد و پشتیبانی قرارگاه شفا سپاه ناحیه شاهرود از اجرای عملیات ساعت صفر در شهرستان شاهرود در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۴۵۱۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
آغاز عملیات ساعت صفر در شاهرودابراهیم اعظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه در راستای مقابله با ویروس کرونا به همت بسیجیان و کارکنان سپاه شاهرود گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر در حال انجام است اظهار کرد: با هماهنگی با قرارگاه استانی امروز و فردا اکیپ‌های ضدعفونی کننده سپاه استان در شهرستان شاهرود با امکانات و تجهیزات حاضر شده و اقدام به گندزدایی و ضدعفنی معابر و اماکن شهرستان شاهرود خواهند کرد.
وی افزود: این عملیات تحت عنوان عملیات ساعت صفر امشب ۲۲ اسفندماه در شهر شاهرود آغاز خواهد شد و فردا در شهر‌های دیگر شهرستان با حضور امکانات و تجهیزات تخصصی سپاه استان و همکاری سپاه ناحیه شاهرود و با حضور کارکنان سپاه استان و بسیجیان شهرستان اجرا خواهد شد.
مسئول کمیته آماد و پشتیبانی قرارگاه شفا سپاه ناحیه شاهرود گفت: در این اقدام با توجه به برنامه ریزی انجام شده ۷۲ نقطه سطح شهر ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد که البته پیش بینی این است که این نقاط تا ۲۰۰ نقطه نیز در سطح شهرستان افزایش یابد.
لازم به ذکر است اکیپ جنگ نوین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در قالب امکانات و تجهیزات به مدت دو روز در شهرستان شاهرود با حضور فرمانده سپاه استان حاضر شده و به خدمت رسانی در راستای مقابله با کرونا خواهند پرداخت و این اقدام در سایر شهر‌های استان نیز با حضور این اکیپ تخصصی اجرا شده و خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار