خبرهای داغ:

تشکیل قرارگاه شفا شاهرود با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان+ تصاویر

قرارگاه شفا سپاه ناحیه شاهرود با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و مسئول قرارگاه استانی پدافند زیستی سپاه استان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۲۲۴۶۲۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) و سرهنگ خالقیان مسئول قرارگاه پدافندزیستی سپاه استان و هیئت همراه، قرارگاه شفا سپاه ناحیه شاهرود تشکیل جلسه داد.
در این جلسه ابتدا سرهنک پاسدار محمد خوشقدم به تشریح اقدامات انجام شده در راستای قرارگاه و کمیته‌های آن پرداخت.
سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان در این جلسه با تقدیر از همه اقدامات انجام شده در امر مقابله با ویروس کرونا به همت کارکنان و بسیجیان سپاه شاهرود بر توجه به مردم و دغدغه‌های آنان تاکید کرد و افزود: مردم، ولی نعمتان و حافظان نظام هستند و باید خودشان در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس باشند و دولتمردان و سایر نهاد‌ها در پشتیبانی و حمایت از مردم تمام تلاش خود را مصروف دارند.
وی با اشاره به سخنان سردار شهید قاسم سلیمانی خدمت به مردم را افتخار و وظیفه و عبادت عنوان کرد و از همه خواست تا در کنار مردم برای مقابله کرونا تلاش کنند.
سرهنگ پاسدار علی خالقیان مسئول قرارگاه پدافند زیستی استان نیز با تقدیر از زحمات و فعالیت‌های انجام شده بر انعکاس و امیدآفرینی در جامعه در مقابل توطئه‌ها و دشمنانی دشمنان قسم خورده انقلاب تاکید کرد و افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی باید تلاش کرد در راستای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا قدم‌های موثری را برداشت.
در این نشست اعضای قرارگاه شفا نیز به بیان اقدامات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
این جلسه در راستای بررسی موانع و مشکلات خدمت رسانی به مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.
لازم به ذکر است سردار فرماندهی سپاه استان در جلسه شورای ستاد فرماندهی کرونای شهرستان شاهرود نیز شرکت کرد و ضمن تشکر از همه نهاد‌ها در راستای مقابله با ویروس کرونا بر هماهنگی و تعامل و همراهی بیشتر دستگاه‌های اجرایی با کمک مردم در این راستا تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار