فرمانده سپاه بابلسر در گفتگو با «بسیج» خبر داد:

برپایی ۲۰ تور ایست و بازرسی سلامت در بابلسر / تولید و توزیع هدفمند ۲۰۰ هزار ماسک در شهر

فرمانده سپاه بابلسر از توزیع بیش از ۱۰ هزار بروشور سلامت با محتوای پیشگیری از ابتلا به کرونا اضافه کرد:‌۲۰ تور ایست و بازرسی در مبادی ورودی شهر‌های بابلسر توسط بسیجیان با همکاری نیروی انتظامی برپا شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۴۹۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سیدمصطفی موسوی‌نژاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگارما با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در قالب چهار گروه سفیران سلامت، ناظران سلامت، مدافعان سلامت و ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت گفت: با گروه مدافعان سلامت با ۳۲۰ پاسدار و بسیجی توانستیم ۸۰ محله بابلسر را ضدعفونی کنیم.

فرمانده سپاه بابلسر در بخش ستاد پشتیبانی سلامت هم خبر از تولید روزانه ۵ هزار ماسک توسط ۸۵ خیاط خواهر بسیجی خبر داد و افزود:‌مواد ولیه تولید ۲۰۰ هزار ماسک تهیه شده که به صورت هدفمند توزیع خواهد شد.

موسوی نژاد در همین رابطه ادامه داد:‌۱۷۵ بسیجی هم برای نظارت در بازار‌ها و خبازی‌ها بکارگیری شدند.

فرمانده سپاه بابلسر از توزیع بیش از ۱۰ هزار بروشور سلامت با محتوای پیشگیری از ابتلا به کرونا اضافه کرد:‌۲۰ تور ایست و بازرسی در مبادی ورودی شهر‌های بابلسر توسط بسیجیان با همکاری نیروی انتظامی برپا شد که هدف این ایست و بازرسی‌ها ارتقای امینت سلامت شهروندان می‌باشد.
 
موسوی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به توزیع ۱۷۰۰ بسته معیشتی برای اقشار آسیب دیده که به همت خیرین تهیه شد، اشاره کرد و افزود:‌در این سه هفته اخیر ۲۵ هزار ماسک،۵۰۰ گان و ۳۵۰ بسته سلامت بین جامعه هدف توزیع شد.

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه با قدردانی از کادر درمانی شهرستان و مسئولان اضافه کرد:‌درمانگاه باب الحوائج این شهرستان در خط مقابله با کرونا مشغول خدمات دهی به مردم است.

به گفته موسوی نژاد بسیج با تمام ظرفیت و امکانات خود برای مقابله با کرونا به میدان آمده است.
 
فرمانده سپاه بابلسر از مردم فهیم بابلسر خواست تا برای ریشه کنی این ویروس منحوس در خانه بمانند و از مسافران هم درخواست کرد برای کاهش شیوع بیماری کرونا از سفر به مازندران خودداری کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها