خبرهای داغ:

بازدید امام جمعه شاهرود از کارگاه‌های تولید ماسک کانون جوانان بسیج+ تصاویر

امام جمعه شاهرود و رئیس کمیته خیرین و ستاد مردم مقابله با کرونا شهرستان از کارگاه‌های تولید ماسک کانون جوانان بسیج این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۷۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای مقابله با شیوع بیماری ویروس کرونا در سطح شهرستان و کمک به پیشگیری از این امر، کارگاه‌های تولید ماسک در کانون جوانان بسیج به همت جهادگران عرصه تولید راه اندازی شده است که امام جمعه شاهرود و رئیس کمیته خیرین و جلب مشارکت‌های مردمی ستاد مقابله با کرونا شهرستان و رئیس ستاد مردمی و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از این کارگاه‌ها بازدید کردند.
در این بازدید‌ها مدیر این کارگاه‌ها به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخته خواستار حمایت و پشتیبانی از این امر در راستای سلاکت مردم شدند.
امام جمعه شاهرود در این بازدید‌ها با خداقوت و تشکر از نیرو‌های جهادی بر حمایت و پشتیبانی از این کارگاه‌ها که با رعایت اصول بهداشتی فعالیت دارند تشکر کرد.
لازم به ذکر است این دو کارگاه با حمایت بخش خصوصی و جهادگران عرصه تولید در کانون جوانان بسیج راه اندازی شده که توان تولید بیش از چهار هزار ماسک استاندارد را در روز با رعایت اصول بهداشتی دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها