خبرهای داغ:

توزیع ۱۵۰۰ سبد حمایتی بین خانواده‌های نیازمند شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود از توزیع ۱۵۰۰ سبد حمایتی کالا بین خانواده‌های نیازمند شاهرود در آستان سال نو خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۸۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
توزیع ۱۵۰۰ سید حمایتی بین خانواده‌های نیازمند شاهرودسرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به توزیع ۱۵۰۰ سبد کالا حمایتی بین خانوار‌های نیازمند شاهرود با عنوان عیدانه حاج قاسم اظهار کرد: این اقدام به همت قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی سپاه ناحیه شاهرود و مشارکت بسیج سازندگی و شورای محلات اسلامی به مناسبت ایام عید نوروز بصورت تجمیعی با حضور امام جمعه شاهرود از کانون جوانان بسیج انجام شد.
وی افزود: این بسته‌های حمایتی در قالب مواد غذایی و بهداشتی با همکاری شورای محلات اسلامی و حوزه‌های بسیج مساجد و محلات بین اقشار نیازمند شهرستان توزیع گردید.
فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: این بسته‌ها در قالب برنج و مرغ و میوه و شیرینی و مواد بهداشتی و ضدعفونی تهیه شده است که در شب عید کمک حال نیازمندان جامعه با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی این قشر باشد.
لازم به ذکر است تاکنون سپاه شاهرود و قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی اقدامات بسیاری را در راستای کمک به اقشار کم درآمد در سطح محلات اسلامی شاهرود انجام داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار