خبرهای داغ:

تقدیر امام جمعه و فرمانده سپاه شاهرود از ایثار کادر درمانی/تاکید کادر درمانی بر خانه ماندن مردم

امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با حضور در بیمارستان ویژه بیماران کرونایی امام حسین (ع) از جهاد و ایثار کادر درمانی و پزشکی این بیمارستان تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۵۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
تقدیر امام جمعه و فرمانده سپاه شاهرود از ایثار کادر درمانی/تاکید کادر درمانی بر خانه ماندن مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امام جمعه و رئیس کمیته خیرین و جلب مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با کرونا و فرمانده سپاه ناحیه و جانشین ستاد مقابله با کرونای شهرستان شاهرود با حضور در بیمارستان ویژه بیماران کرونایی امام حسین (ع) شهرستان شاهرود ضمن خداقوت از تلاش‌های شبانه روزی و ایثار و جهاد کادر درمانی و پزشکی و اجرایی این بیمارستان تقدیر و تجلیل کردند.
در این دیدار مسئولین با اهدا گلدان‌های گل به کادر درمانی بیمارستان ضمن تبریک عید از زحمات شبانه روزی آنان تقدیر نمودند.
امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه در دیدار با معاون بیمارستان و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان از تلاش‌های شبانه روزی و مجاهدت‌های آنان در راستای خدمت به مردم شهرستان و بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کردند.
در این بازدید دکتر ابراهیمی نیا معاون بیمارستان امام حسین (ع) با تقدیر از حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه و هیئت همراه ضمن گزارشی از روند فعالیت‌های بیمارستان تاکید کردند اگر مردم در خانه بمانند زنجیره انتقال این ویروس قطع و از شیوع آن جلوگیری می‌شود و این به نفع جامعه و مردم عزیز است.
در این بازدید مسئولین از اورژانس بیمارستان بازدید و به کادر درمانی و پزشکان خداقوت و از زحمات آنان تشکر و قدردانی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها