رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان خبر داد:

کارگاه تولید ماسک در بقعه متبرکه امامزاده سید سلطان محمد فعال شد/ درب های امامزادگان رودان تا اطلاع ثانوی بسته است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان از فعال شدن کارگاه تولید ماسک در استان متبرکه امامزاده سید سلطان محمد با همکاری خواهران بسیجی و خادمان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۶۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان ، مهدی سقایی اظهار داشت: در این کارگاه ۱۰ نفر از خواهران بسیجی و خادمان افتخاری امامزاده روزانه ۴۰۰ عدد ماسک را آماده می کنند.

وی تصریح کرد: این ماسک در راستای پیشگیری از ویروس کرونا بین اهالی روستاهای زیارت سید سلطان محمد، رهدار و فاریاب توسط خادمان امامزاده در خانه های بهداشت و درب منازل توزیع خواهد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مناسبی از راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح بقاع متبرکه شهرستان صورت گرفته است، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا طی چند مرحله بقاع متبرکه امامزاده سید سلطان محمد ، شاه قطب الدین حیدر در شهر رودان ، سید محمود در روستای سکل، سید عمرو در مه روستای اسلام آباد ، سید علی در شهر زیارتعلی ، نظر گاه حضرت ابوالفضل علیه السلام روستای کمیز و سایر نظرگاه ها توسط هیات امنا، خادمین و بسیجیان ضد عفونی شده است.

سقایی با بیان اینکه مواد لازم به جهت ضد عفونی از سوی اوقاف و امور خیریه شهرستان تامین شده است گفت: این کار تا زمان ریشه کنی این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درب های کلیه بقاع متبرکه شهرستان در حال حاضر به جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا اطلاه ثانوی بسته است.

ارسال نظرات