خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

تهیه و توزیع 300 بسته حمایتی به همت بسیجیان در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر وی با اشاره به روند کمک‌رسانی و مشارکت بسیجیان و پاسداران در مقابله با ویروس همچنان ادامه دارد، گفت: در همین راستا 300 بسته حمایتی بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال تهیه شد و به همت بسیجیان در سطح شهرستان ملایر به جامعه هدف داده خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۸۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

تهیه و توزیع 300 بسته حمایتی به همت بسیجیان در ملایرسرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به وضعیت موجود و شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه ملایر از اولین روزهای مقابله با این ویروس در کنار مردم بود.

وی افزود: اردوهای جهادی بسیجیان با فراخوانی و آموزش آغاز شد و در حوزه‌های مختلف سپاه ملایر در سطح شهرستان با اقداماتی از جمله تولید ماسک، گندزدایی و آموزش مردم و... اقداماتی انجام داده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در همین راستا و نظر به ماموریت سپاه در کمک به اقشار کم برخوردار و نیازمند اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی کرد.

وی با اشاره به اینکه روند کمک‌رسانی و مشارکت بسیجیان و پاسداران در مقابله با این ویروس همچنان ادامه دارد، گفت: در همین راستا 300 بسته حمایتی بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال تهیه شد و به همت بسیجیان در سطح شهرستان ملایر به جامعه هدف داده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات