حضور فرمانده سپاه قدس گیلان در بیمارستان رازی رشت در لحظه تحویل سال+ تصاویر

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز با حضور در بیمارستان رازی رشت لحظه سال تحویل را در کنار کادر درمانی و بیماران این بیمارستان سپری کرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۵۸۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز با حضور در بیمارستان رازی رشت لحظه سال تحویل را در کنار کادر درمانی و بیماران این بیمارستان سپری کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان رازی رشت و بسیجیان فعال در این بیمارستان اظهار داشت: تلاش‌ها و اقدامات شما عزیزان مجاهدتی است که اجر آن در نظر خداوند متعال محفوظ است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج تا پایان شیوع ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است تصریح کرد: مجموعه سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود برای رفع این مشکل و بازگشت سلامتی به مردم شریف این استان استفاده خواهد کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که در هفته‌های اخیر در مسیر دفاع از سلامت جامعه جان خود را از دست دادند ابراز داشت: این شهدا همانند شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم باارزش‌ترین سرمایه یعنی جان خود را فدا کردند تا آرامش و سلامت مردم ماندگار باشد.

به گزارش بسیج, این برنامه دیدار با حضور ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و محمحسین قربانی نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار