ضد عفونی شهر دهگلان در مقابله با بیماری کرونا توسط گروه‌های جهادی بسیج ورزشکاران

تیم جهادی بسیج ورزشکاران در راستای صیانت از سلامت و مقابله با بیماری کرونا عملیات شست‌ وشو و ضد عفونی در شهر دهگلان را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۲۲۶۷۰۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در راستای مقابله با بیماری کرونا به همت بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان ۲۲ هیئت ورزشی شهرستان اقدام به ضد عفونی معابر و سطح شهر دهگلان نمودند.

سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان بیان داشت: در راستای مقابله با بیماری کرونا تیم‌های جهادی بسیج مساجد و محلات و تیم جهادی ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی شهرستان هر شب اقدام به ضد عفونی و گند زدایی سطح شهرستان می‌نمایند.

وی افزود: با توجه به کمبود ماسک و نیاز مردم شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج دهگلان با راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک به همت گروه‌های جهادی و بسیج دانش آموزی توانست با تولید روزانه ۷۰۰ عدد ماسک این مشکل را در شهرستان حل نماید.

امانی تأکید کرد: حفظ سلامت مردم امری بسیار مهم است و باید تک تک افراد جامعه نسبت به حفظ سلامت فردی خود نهایت دقت و توجه را داشته باشند و به توصیه‌های بهداشتی به طور کامل عمل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان اظهار داشت: همراهی و همکاری تمامی سازمان‌ها و نهاد‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا امری بسیار مهم است تا بتوانیم این ویروس را شکست بدهیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار