خبرهای داغ:
مدیر کل مدیریت بحران استان هشدار داد

بارشهای قابل توجه بهاری در راه استان است

کد خبر: ۹۲۲۶۷۸۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

‍به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان اعلام کرد: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور، از ظهر شنبه ۲ فروردین تا بعد از ظهر ۳ فروردین، با ورود سامانه بارشی به استان، شاهد وقوع بارشهای قابل ملاحظه ی باران و در ارتفاعات استان برف و کولاک خواهیم بود.

 

مهدیخانی افزود: با شروع بهار، بارشهای فصلی از این هفته آغاز خواهد شد که با توجه به قرار گرفتن در دوران تر سالی، این بارشها قابل توجه خواهدبود، همانگونه که در فروردین ماه سال گذشته نیز بارشهای شدید و رخداد سیلاب در بیشتر نقاط کشور تجربه شد.

 

مهدیخانی افزود: سیل سال گذشته، نقاط ضعف و قوت زیادی را آشکار ساخت که راهگشای بسیار ارزشمندی در اتخاذ تمهیدات و تصمیمات اساسی خواهد بود.

 

این مسئول اضافه کرد: عملیات لایروبی و پاکسازی مسیلها ، آبروها و رودخانه ها در سطح استان با مشارکت دستگاههای متولی منجمله آب منطقه ای، شهرداری و... انجام گرفته و دستورات لازم در قالب اخطاریه به دستگاهها ابلاغ گردیده، لذا مقتصی است هم استانیهای عزیز نیز هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و از حضور در مناطق سیل گیر، حاشیه رودخانه ها و گردنه های برف گیر خودداری نمایند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار