خبرهای داغ:

نصب ۲۴۰ متر بنر در راستای آگاه‌سازی مردم از کرونا در شاهرود/برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به اقدامات انجام شده با ویروس کرونا گفت: تاکنون ۲۴۰ متر بتر در سطح شهرستان شاهرود در راستای آگاه‌سازی مردم از بیماری کرونا نصب شده است.
کد خبر: ۹۲۲۶۸۱۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
محمد جلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک سال نو با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی و آگاه‌سازی مردم در مورد ویروس کرونا اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۴۰ متر بنر در سطح شهرستان شاهرود نصب شده است و موضوع آگاه‌سازی مردم را نسبت به بیماری کرونا انجام شده است.
وی با بیان اینکه در راستای پر کردن اوقات فراغت مردم در خانه‌ها مسابقات مجازی کتابخوانی برنامه ریزی شده است گفت: این مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان و آموزش و پرورش شهرستان با معرفی کتاب‌ها و خوانش آن در قالب تهیه کلیپ و ارسال به کانال مسابقه انجام و در پایان تعطیلات نوروزی به نفرات برتر هدایایی نقدی اهدا خواهد شد.
معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تو یه بسته‌های بهداشتی در محله پردیس شاهرود نیز گفت: گروه فرهنگی ثقلین این معاونت ۲۰ میلیون ریال حق الزحمه بحث تبلیغ سفیران نور خود را به این امر اختصاص داد و این بسته‌ها را به خانوار‌های نیازمند این محله اهدا کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها