مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود از اقدامات مختلف بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: از تولید ماسک تا توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی توسط پایگاه ها انجام شد.
کد خبر: ۹۲۲۶۸۸۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
معصومه صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک سال نو با اشاره به اقدامات حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) و بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا و خدمت رسانی به فعالیت‌های پایگاه مهدیه اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی دعای هفتم صحیفه سجادیه در بین بسیجیان و خانواده‌های محله و ختم چله سوره فتح نشانه فتح و رفع بلیات یک دور تسیح صلوات با ذکر وعجل فرجهم و دعای عظم البلاء برای سلامتی وجود امام زمان (عج) انجام شد.
وی با اشاره به حضور خواهران بسیجی با چرخ خیاطی شخصی برای دوخت ماسک گفت: تهیه ۲ هزار ماسک و بسته بندی از طرف خانواده یکی از بسیجیان پایگاه مهدیه و ارسال آن به بیمارستان و یکی از روستا‌های دور افتاده شاهرود انجام پذیرفت.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تهیه ۲۸۰ بسته میان وعده و ۱۰۰ بسته بهداشتی برای مدافعین سلامت؛ کادر بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اهدا شد.
وی با اشاره به ارسال بیش از ۲ هزار پیامک برای اعلم حضور بانوان بسیجی برای خدمت رسانی در مقابله با کرونا افزود: پیامک همه با هم جهت ریشه کنی هر چه سریعتر این بیماری منحوس با ثبت نام نفر به نفر در سامانه بیماریابی کرونا salamat.gov.ir (وابسته به وزارت بهداشت) اقدام نمائیم ارسال گردید.
صفری با بیان اینکه ثبت نام از خواهران بسیجی در زمینه‌های مختلف فعالیت و کمک‌های نقدی و غیرنقدی در حال انجام است گفت: خواهران بسیجی در تولید ماسک در کارگاه کانون جوانان بسیج حضور دارند و در نقاط مختلف که نیاز به کمک دارند حضور دارند و کمک می‌کنند.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) تصریح کرد: به همت پایگاه تسنیم اقلام ضروری (مواد غذایی، بهداشتی و ضدعفونی کننده ها) تهیه و درب منازل نیازمندان منطقه توسط بسیجیان توزیع شد.
وی با اشاره به اقدامات پایگاه پیروان ولایت در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا با اشاره به اطلاع رسانی با موضوع پیشگیری از این ویروس منحوس گفت: حدود ۴۰ بسته‌های حمایتی شامل گوشت و مرغ ومواد غذایی در آستانه سال نو نموده تهیه و تحویل به خانواده‌های نیازمند گردید.
صفری ادامه داد: جمع آوری کمک نقدی و تهیه ماسک و بسته‌های حمایتی بیماران کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) و جمع آوری کمک‌های نقدی برای تهیه بسته‌های حمایتی "حاج قاسم" انجام گردید.
صفری با اشاره به حرکت جهادی وخودجوش سرگرو‌های صالحین پایگاه اسماء برای تهیه مواد اولیه ماسک، دوخت و همچنین توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند منطقه ادامه داد: تهیه و بسته بندی ماسک‌های بهداشتی توسط بسیجیان پایگاه زینبیه و توزیع بین همشهریان شاهرودی انجام شد.
وی با بیان اینکه ۸ سبد مواد شوینده بهداشتی و توزیع بین نیازمندان منطقه به همت پایگاه بنت الهدی انجام شد بیان کرد: پایگاه ساجده مسجد امام رضا (ع) شاهرود نیز اقداماتی از جمله خرید ماسک و توزیع بین سالخوردگان و افراد کم درآمد محله، تحویل وتوزیع گوشت بین نیازمندان محله، تهیه و توزیع ۱۰۰۰ عدد دستکش بین نیازمندان محله، اهدایی خانواده شهدای مسجد امام رضا (ع) انجام شد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به دوخت ماسک توسط بسیجیان پایگاه مبارکه تصریح کرد: تمام این تلاش‌ها برای کاهش شیوع ویروس کرونا انجام شده و خانواده‌ها هم باید تلاش کنند در منزل بمانند تا زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها