خبرهای داغ:
با حضور فرماندار شهرستان آبیک صورت پذیرفت:

بازدید از کارگاه تولید ماسک سپاه آبیک

فرماندار شهرستان آبیک به همراه اخلاقی معاون فرماندار از کارگاه تولید ماسک که به همت سپاه ناحیه امام صادق (ع) این شهرستان راه اندازی شده است، بازدید نمود.
کد خبر: ۹۲۲۶۹۰۰
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

‍ به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک به همراه اخلاقی معاون فرماندار از کارگاه تولید ماسک که به همت سپاه ناحیه امام صادق (ع) این شهرستان راه اندازی شده است، بازدید نمود.

در این کارگاه بیش از ۳۰ نفر از بانوان و آقایان خیاط به صورت خودجوش حضور یافته و در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا به صورت جهادی اقدام به تولید ماسک مورد نیاز شهرستان و استان نموده اند.

فرماندار شهرستان آبیک در این بازدید، اظهار کرد: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حمایت‌های مسئولین ارشد استان و همراهی تمامی مسئولین شهرستان از جمله اعضای شورای تامین، شبکه بهداشت و درمان، نیروهای خدوم نظامی، انتظامی، امنیتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، لیکن زحمات تمامی دست اندرکاران امر پیشگیری و مبارزه با ‌ویروس کرونا زمانی نتیجه بخش خواهد بود که با همراهی مردم به جهت ماندن در خانه ، پیشگیری از ترددهای غیر ضروری، عدم دید و بازدیدهای نوروز و رعایت نکات بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت ،نتیجه بخش خواهد بود.

۶۰۰۱/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها