مسئول بسیج سازندگی استان:

فعالیت 450گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از فعالیت 450گروه جهادی و 11 کارگاه تولید ماسک در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۶۹۱۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در حاشیه بازدید از کارگاه جهادی تولید ماسک فرخشهر به خبرنگار ما گفت: از روزهای نخست شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و استان، 750 گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام وارد میدان شدند.

فولادی افزود: در حال حاضر و همزمان با ایام تعطیلات نوروزی نیز 450گروه جهادی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری  مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت 11 کارگاه تولید ماسک جهادی در استان چهارمحال و بختیاری ، ادامه داد: تاکنون حدود 50 هزار عدد ماسک در این کارگاه هاتولید شده که بعد از ضدعفونی واشعه دهی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: گروه های جهادی بسیج سازندگی و بسج جامعه    پزشکی در زمینه توزیع بروشورهای آموزشی و آموزش چهره به چهره نیز در استان چهارمحال و بختیاری  فعالیت می کنند.

وی، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، توزیع بسته های معیشتی و بسته های اقلام بهداشتی بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری  را از دیگر فعالیت های گروه های جهادی بسیج سازندگی برشمرد.

ارسال نظرات