خبرهای داغ:
سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا دوشادوش مدافعان سلامت در صحنه حضور داشته و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس با تمام نیروهای آماده خود در صحنه حضور پیدا کرده و به خدمت‌رسانی پرداختند.
کد خبر: ۹۲۲۶۹۸۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا دوشادوش مدافعان سلامت در صحنه حضور داشته و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس با تمام نیروهای آماده خود در صحنه حضور پیدا کرده و به خدمت‌رسانی پرداختند.

ضدعفونی معابر، مشارکت در برپایی تورهای ایست و کنترل بهداشتی و طرح ملی بسیج و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی تنها بخشی از اقداماتی است که توسط بسیج و یا با مشارکت آن‌ها در نطنز برگزار می‌شود که نقش به‌سزایی نیز در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز  ضمن اشاره به اقدامات سپاه و بسیج همزمان با شیوع ویروس کرونا در نطنزاظهار داشت: از همان اوایل اسفند ماه سپاه ناحیه نطنز ضمن شرکت در جلسات ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان آمادگی خود را برای کمک به مجموعه ی کادر درمانی اعلام کرد .

سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان از تشکیل کارگروه پیشگیری، آموزش و روشنگری افزود: تورهای ایست و کنترل بهداشتی ، ضد عفونی معابر ، اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا نیز با مشارکت سایر نهادها اجرا شد به نحوی که تورهای ایست و کنترل با حضور بسیجیان در ورودی شهر نطنز و بادرود به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه گروهان آموزش با تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی نسبت به آگاه‌سازی مردم اقدام می‌کردند ابراز داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه نطنز تمامی پایگاه‌ها را توجیه و نسبت به تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی اقدامات لازم را انجام دادند و این اقلام بهداشتی درب منازل توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها